Posted by: dutchimport | March 5, 2008

De Laatste

Dans nog een keertje met mij
Voor je varen gaat
Voor je mij verlaat
Laten we dansen

Dans nog een keertje met mij
Tot het morgen licht
Doe je ogen dicht
Dan zien we wel verder
Zelfs de maan houd vol dat jij nog weg bent van mij

Dans nog een keertje met mij
Tot de laatste snik
Samen jij en ik
Laten we drinken
Drink nog een laatste met mij

Drink tot morgen vroeg
Is het weer genoeg
Dan gaat het verder
Zelfs de maan houd vol dat jij nog weg bent van mij

Dans nog een keertje met mij, alsjeblieft
Laat me niet sterven van liefdes verdriet
De laatste dans, de laatste kans
Laten we dansen

Drink nog een laatste met mij, lieve schat
Want als we drinken dan heft het nog wat
Kom hef het glas
Op wat het was
Laten we drinken

Dans nog een keertje met mij
Even net als toen
Die allereerste zoen
Laten we dansen

Drink nog een laatste met mij
Maak die laatste leeg
Die je van me kreeg
Tot hier en niet verder
Zelfs de maan houdt vol dat jij nog weg bent van mij

Zelfs de maan houdt vol dat jij al weg bent…

Responses

  1. Zeer mooi

  2. wat issie goed he jeroen…
    wordt alleen beetje verdrietig als ik m weer lees en meezing in mn hoofd.
    we moeten bellen.X


Leave a Reply

Categories

