Posted by: dutchimport | March 8, 2008

It hurts so much

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
En huilend op een stoel
Vertel ik dat ik niets meer voel
‘t Is niet dat ik niet van je hou

Oh oh oooh het is over
De liefde tussen jou en mij
Oh oh oooh het is over
Je hoort niet meer bij mij

Ik pak m’n jas, ‘t is net of ik stik
En met een zacht gesnik
Geef ik je mijn een laatste blik

Je hebt me nooit bedrogen
Ik keek altijd recht in jouw ogen
Kon altijd zeggen wat ik wou
Het ligt dus zeker niet aan jou

Oh oh oooh het is over
De liefde tussen jou en mij
Oh oh oooh het is over

Je hoort niet meer bij mij

de allerlaatste weken, de dagen gingen snel
dichtbij komt het afscheid, moeilijk wordt het wel

De koffers staan al buiten, de achterklep slaat dicht
een laatste lange blik in het vroege ochtendlicht
je kijkt me liefjes aan en pakt me stevig beet
ik fluister in je oor, dat ik je niet vergeet

kom ik ga nu maar, en onthou heel goed, dat ik van je hou

Responses

  1. The part that Google translated for me was very sad 😦


Leave a Reply

Categories

